U kunt zelf in Microsoft Outlook 2003 of 2007 aangeven, wie wat kan zien en wat voor rechten zij hebben.
Om dit in te stellen doet u het volgende:
- In Microsoft Outlook 2003 ga naar Opties.
- Ga dan naar het tab-blad Gemachtigden.
Hier kunt u personen toevoegen die gemachtigd zijn op uw account. We voegen in dit voorbeeld gebruiker X toe.
Standaard zal deze gebruiker geen rechten hebben. "Geen" Er zijn 3 andere machtigingen die u kunt geven aan Gebruiker X.
-
Lezer (kan items lezen)
- Auteur (kan items lezen en maken)
- Redacteur (kan items lezen, maken en wijzigen)
Uit bovenstaande opties kiest u welke machtigingen u wilt geven aan gebruiker X en voor welke onderdelen u dit wens in te stellen. Wanneer u bovenstaande gedaan heeft kan gebruiker X uw agenda lezen / items aanmaken en/of wijzigen.
Vervolgens doet Gebruiker X het volgende:
- Gebruiker X klikt op het agenda icoon onder in beeld, en gaat vervolgens naar "Een gedeelde agenda openen".
- Vul hier de gewenste gebruiker in.
- Gebruiker X kan nu de gedeelde agenda inzien.