Skip Navigation LinksIn praktijk > Case

In praktijk

Sportivity Service

17 mei 2010

Sportivity Service organiseert evenementen, incentive reizen en trainingen met een sterke nadruk op de beleving. Zowel voor de zakelijke als voor de particuliere markt. De programma's zijn erop gericht om de deelnemers samen iets te laten ervaren, zodat ze elkaar van een andere kant leren kennen. Zo ontstaat een bijzonder samenspel tussen de deelnemers.

Sportivity Service Team
Sportivity Service werkt met Niolite om de organisatie te laten groeien op basis van gestructureerde effectieve communicatie. Zowel intern met en door de medewerkers, als extern met klanten of klantengroepen.

Door de gevarieerdheid van activiteiten en evenementen biedt Niolite een ideaal platform voor het delen van agenda’s om de planningen te stroomlijnen, snel en betrouwbaar e-mailverkeer en voor de aansturing van de medewerkers onafhankelijk van de locatie waar zij zich op dat moment bevinden.

Niolite On is ook een belangrijke, krachtige en goedkope marketing tool. Sportivity Service gebruikt Niolite On ook om communities in te richten met groepen klanten. Denk aan het tonen van foto’s/verslagen van evenementen, testimonials, shops. Het is heel effectief om het platform in te zetten voor bijvoorbeeld reclameboodschappen rechtstreeks naar de doelgroep.

Een andere 1 op 1 toepassing, de ultieme narrowcasting, is het filmverslag van de tennisleraar dat de leerling online kan bekijken en bespreken. Daarnaast communiceert de tennisleraar uiteraard alle nieuws rondom een lesprogramma, bijvoorbeeld inhaallessen of extra lessen, of kan de klant zelf activiteiten inplannen op de beschikbare agenda.

Kortom, alle informatie en communicatie met de doelgroepen kan online verlopen. Dat is niet alleen veilig, maar ook betrouwbaarder, goedkoper en sneller dan de traditionele postbezorging.

Logo Sportivity Service

Oplossingen gebruikt:

Facebook Twitter DZone It! Digg It! StumbleUpon Technorati Del.icio.us NewsVine Reddit Blinklist Add diigo bookmark